بهترین فتوگرافی پزشکی تهران

بهترین فتوگرافی پزشکی تهران

بهترین فتوگرافی پزشکی تهران

 

فتوگرافی پزشکی (عکاسی پزشکی) یکی از شاخه های تخصصی است که با تلفیق هنر و علم پزشکی به طرح درمان هر چه بهتر بیماران کمک میکند.

پزشکان برای عمل های جراحی بینی (رینوپلاستی) ، طرح درمانی ارتودنسی، جراحی پلاستیک و فتوماکروگرافی از عکس های فتوگرافی پزشکی استفاده میکنند.

یکی از سوالات رایج بیماران شناخت و انتخاب بهترین مرکز فتوگرافی پزشکی تهران میباشد.

در این مقاله ما سعی کردیم به شاخص های مهم برای رضایت پزشک و بیمار در فتوگرافی پزشکی های تهران اشاره کنیم :‌

۱-کیفیت

میتوان گفت مهم ترین مساله در زمینه فتوگرافی پزشکی و بالاخص فتوگرافی پزشکی در تهران مساله کیفیت است.

کیفیت عکس های پزشکی باید منطبق با اصول پزشکی باشد . عکس های پزشکی با کیفیت به طرح درمان بیماران کمک زیادی میکند. لذا کیفیت عکس های پزشکی و زاویه بندی های مناسب یکی از مهم ترین شاخص ها برای رضایتمندی پزشکان و کمک به طرح درمانی بیماران میباشد.

توجه به کیفیت عکس های پزشکی، یکی از مهمترین مسائلی است که مراکز فتوگرافی پزشکی تهران و عکاسی پزشکی ایران باید آن را رعایت کنند.

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند سعی کرده است تا با تضمین کیفیت عکس های پزشکی ، عکس های پزشکی را با بالاترین کیفیت ممکن تهیه کند.

۲-قیمت

یکی از شاخص های مهم دیگر برای انتخاب بهترین مرکز فتوگرافی پزشکی تهران، شاخص قیمت گذاری میباشد.

قیمت فتوگرافی پزشکی یکی از مسایل مهم برای بیماران میباشد. از این رو قیمت مقرون به صرفه جهت عکاسی پزشکی (با حفظ کیفیت بالا) موجب رضایت بیشتر بیماران میگردد.

البته باید توجه داشت که کیفیت عکس های پزشکی نباید قربانی قیمت شود. قیمت گذاری پایین اگر منجر به استفاده از مواد اولیه کم کیفیت و یا خروجی عکس های با کیفیت متوسط شود ارزشی ندارد. مساله ی مهم، قیمت گذاری مناسب با حفظ کیفیت عکس های پزشکی میباشد. با این فرآیند رضایت بیماران افزایش یافته و تبلیغات دهان به دهان بیشتری برای مجموعه صورت میگیرد.

فتوگرافی پزشکی های تهران تمام تلاش خود را باید انجام دهند تا با قیمت گذاری مصوب همراه با حفظ کیفیت جایگاه خود را در فضای عکاسی پزشکی پیدا کنند.

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند با قیمت گذاری منصفانه و  مناسب تمام تلاش خود را کرده است تا رضایت بیماران را افزایش دهد.

۳-مکان

ترافیک شهری یکی از مسایل مهم شهر تهران میباشد. همچنین مناطق طرح ترافیک شهری و زوج و فرد یکی از مسایل مهم برای بیماران جهت دسترسی به مراکز خدماتی به ویژه مراکز فتوگرافی پزشکی تهران میباشد.

نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی و قرار گرفتن در مناطق مناسب و دسترسی آسان مراجعین به مجموعه فتوگرافی پزشکی از جمله مسایل مهم جهت افزایش رضایت پزشکان و بیماران و راندمان بهتر مجموعه فتوگرافی پزشکی های تهران میباشد.

مکان یابی مناسب یکی از مسایل بسیار مهم برای مراکز فتوگرافی پزشکی تهران میباشد. همچنین مراکز عکاسی پزشکی تهران باید به مساله جای پارک نیز توجه کنند.

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند با قرار گرفتن در میدان هروی (منطقه خارج از طرح ترافیکی و زوج و فرد) و نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی مناسبی برای مراجعین دارد.

همچنین مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند با افتتاح شعبه شهر قم به یکی از اهداف خود یعنی داشتن شعب مختلف در شهرهای دیگر به منظور راحتی حال پزشکان و بیماران و ارائه خدمات با کیفیت جامه عمل پوشانیده است.

برای مشاهده دسترسی مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند اینجا کلیک کنید.

۴-فرآیند ها

یکی از شاخص های مهم جهت خدمت دهی بهتر مراکز فتوگرافی پزشکی، تسهیل فرآیند های فتوگرافی پزشکی میباشد.

برای پزشکان و به ویژه بیماران انجام فرآیند های فتوگرافی پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن و استفاده از نیروهای متخصص جهت راحتی حال بیماران مزیت بزرگی محسوب میشود.

مراکز فتوگرافی پزشکی تهران با توجه به حجم مراجعین باید سعی کنند ساختار برنامه ریزی مناسب زمانی برای بیماران را فراهم کنند. همچنین پایبند بودن بیماران به زمان بندی خود و استفاده از زیرساخت های زمان بندی فرآیندیست که انتظار میرود در طول زمان بیش از پیش در فتوگرافی پزشکی های تهران مورد توجه قرار گیرد.

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند مفتخر است با ارایه سیستم تعیین وقت آنلاین قدم بزرگی برای برنامه ریزی و زمانبندی مناسب بردارد.

برای تعیین وقت آنلاین اینجا کلیک کنید.

5-رعایت نکات بهداشتی و استرلیزاسیون

با توجه به اینکه برخی از عکس های پزشکی مثل عکس های ارتودنسی شامل عکس های پزشکی داخل دهانی میباشد ، رعایت نکات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. 

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند با استرلیزاسیون تجهیزات عکاسی تمام تلاش خود را میکند تا بهداشت کامل وسایل ، تجهیزات و فرآیند عکاسی پزشکی را تضمین کند.

۶-کارکنان

کارکنان و منابع انسانی مهمترین دارایی و منابع اصلی سازمان ها میباشد. لازم است که تمام مراکز خدماتی بالاخص مراکز فتوگرافی پزشکی برای کارکنان خود اهمیت ويژه ای قایل باشند.

آموزش به کارکنان جهت بهبود مستمر کیفیت و افزایش رضایت مندی پزشکان و بیماران و ایجاد سازمانی یادگیرنده یکی از مهم ترین ماموریت هاییست که مراکز فتوگرافی پزشکی تهران باید به سوی آن حرکت کنند.

با این کار هم رضایتمندی کارکنان افزایش یافته و هم از خلاقیت آن ها استفاده ی بیشتری میشود.

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند با آموزش و پژوهش های فراوان سعی کرده با رویکرد بهبود مستمر هر روز بیش از قبل به سمت کیفیت بهتر خدمات و ایجاد سازمانی یادگیرنده حرکت کند.

 

تهیه شده : "تیم تحقیق و توسعه مرکز فتوگرافی پزشکی سپند"





اشتراک گذاری: